11 Aralık 2021 Cumartesi

MALA HÜCUM: ARABESK ŞARKI EŞLİĞİNDE ALIŞVERİŞ GÜNLERİ

Vahdet VURAL

Cahit UYANIK

Bugün alışverişe giderken...

Başıma gelecekleri iyi bildiğim için...

Aklıma bir şarkı düştü

Bizim gençliğimizin ünlü arabesk

Eserlerinden biriydi:

"Dert Çekmeye Gidiyorum"


Gidip gördüm;

Gerçekten süpermarketler bir 

Ekonomik muharebe meydanı gibiydi

Geçen hafta 30 TL'ye satın alınabilen kaşar peynirinin 40 TL'ye çıkması...

Bisküvilerin paketlerinin küçülmesine rağmen

Fiyatlarının katlanması

Bindirilmiş fiyata rağmen tavuk bagetin paketinden 6 yerine 4 tane çıkması,

Süpermarketçinin  kaktırılmış fiyattan tuvalet

Kağıtlarını, -stokçuluk suçlamasından korkarak-

Depo yerine, marketin alışveriş reyonlarının orasına burasına doldurması...

Henüz fiyatı artırılmayan tanınmamış marka pastörize sütün 20 litresini toparlayıp götüren pastaneci... 

Ben de dahil insanların, fiyat daha artacak korkusu ve beklentisiyle ürünlerden bir adet yerine 2-3 adet alması...

Daha neler neler...


En başta yazdım ya

Bile isteye...

Alışverişe dert çekmeye gittim diye...

Çektim de yani köküne kadar...

Alışveriş boyunca kafamın içinde döndü 

Artık unutulmuş bir arabeskçi olan Vahdet Vural'ın seslendirerek meşhur ettiği bu şarkı...

Kimbilir  sizin kafanızın içinde hangi şarkı 

Çalıyordur siz alışveriş yaparken...

(Bu yazı 09 Aralık 2021 tarihinde Facebook sayfamda yayınlanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder