7 Aralık 2021 Salı

EKONOMİ ŞİİRLERİ/ ERDEMİR HİSSE SENEDİ ŞİİRİ / CEMAL DEMİRTAŞ

Ah Erdemir'im sevdim seni

Yassı çeliğini, uzun çeliğini...

İskenderun Fabrikanı Ereğli Fabrikanı...

Zaman geldi Çin uzmanı ettin beni

Zaman geldi Rusya...

Dalgalandın bazen; bazen duruldun

Çok az üzdün, bazen mutlu ettin

Kışın yorgan oldun, yazın yastık

Her önerdiğimde haz verdin bana

Kötü günde korudun

Senin çeliğini sevdim

Senin kapasite kullanım oranını sevdim yüzde yüz

Senin ürünlerini sevdim

Cevherini, kömürünü sevdim

Hurdanı sevdim, enerjini sevdim

Ah Erdemir'im sevdim seni

Getirini sevdim, senin sen olmanı sevdim

Dolar bilançonu sevdim, temettünü sevdim

Ah Erdemir'im sevdim seni

Ah Erdemir'im rekorunu sevdim

Düştüğündeki acıyı sevdim

Her seferinde düştüğün yerden yükselmeni sevdim

Ah Erdemir'im sevdim seni


Cemal DEMİRTAŞ

(Ata Menkul Kıymetler Genel Müdür Yardımcısı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder