20 Ocak 2024 Cumartesi

HAFİZE GAYE ERKAN: ÝÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ YAPILAN HER FİRMAYA GÖRE FOTOĞRAF ÇEKİLSE...

Cahit UYANIK 

Fotoğraftaki hanımefendi

Hafize Gaye Erkan.

ABD'den gelip

Merkez Bankası başkanı olacağı ileri sürülüyor


Yalnız...

Fotoğrafı görünce..

"Ek iş olarak mücevherat mankenliği mi yapıyor?"

Diye düşünmeden edemedim

Ancak kısa araştırmam gösterdi ki bu fotoğraf, 

Erkan dünyaca ünlü mücevherat firması Tiffany & Co. Yönetim kurulu üyesi iken çekilmiş. 

Öğrenince de...

"Alakaya çay demle" dedim.

Yönetim kurulu üyeliği yapılan her firmaya göre fotoğraf çekilse, dünya görsel açıdan biraz daha yaşanmaz bir yer olurdu doğrusu...

TCMB'ye başkan olarak atanırsa 

Anlaşılan ekonomi muhabirlerine değil, 

magazin muhabirlerine de çok iş düşecek sanki...

(Bu yazı 05 Haziran 2023 tarihinde Facebook sayfamda yayınlanmıştır.)

Not: Övünmek gibi olmasın; 7 ay önceki teşhisim doğru çıktı.

Merkez Bankası başkanları özel hayat ayrıntıları ile gündemde olmamalı. Az, öz ve yerli yerinde yani kendi işiyle ilgili konuşsunlar yeterlidir.

Hele hele, ailesiyle ilgili "şüyuu (dilden dile dolaşması) vukuundan beter" durumlar hiç olmamalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder