3 Temmuz 2022 Pazar

HALKA ARZ YÖNTEMİYLE DE OLSA; ELEKTRİK İLETİMİ ÖZELLEŞTİRİLMEMELİ

Eskiden TEK vardı

Türkiye Elektrik Kurumu

Satacagız biz burayı dediler 

Dünya Bankasını çağırdılar


Onlar da:

Özelleştirin ama...

Üçe bölün önce:  Üretim, iletim ve dağıtım...

Üretim ve dağıtımı satabilirsiniz

İletim stratejiktir;  zinhar kimseye satmayın dediler

Koskoca ülkelerin, iletim hatlari iyi işletilmediği için

Dev elektrik kesintileri yaşayabildiğini biliyordu elin oğlu tabi ki,

Keban'da üretilen elektriği

İstanbul'a taşıyabilen hatları

Onun bunun insafına bırakmayın, sonra yanarsınız dediler


Şimdi iletimi satmaya karar vermişler

Kulpu da "Korkmayın yav, halka arz edeceğiz  hisselerini... Blok satmayacagız blok..." olmuş.

Neye göre, hangi akılla...

Kimseyi duymuyorsanız

Elin gavurunun yazdığı raporlara bakın bari...

(Bu yazı 03 Temmuz 2021 tarihinde Facebook sayfamda yayınlanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder