21 Haziran 2022 Salı

EKONOMİ FIKRALARI / EN EKONOMİK 'BARMEN VE PSİKOLOG' FIKRASI

Adamın biri psikoloğa gitmiş

"Geceleri uyuyamıyorum efendim" demiş, "Sürekli yatağın altında biri var gibi geliyor. Yatağın altına girip orada uyumayı deniyorum. Bu sefer de yatağın üstünde biri var gibi geliyor."

Adamı dinleyen psikolog "Bu saplantıdan kurtulabilirsin" demiş. "Bana haftada iki kere geleceksiniz, 6 ayın sonunda iyileşmiş olursunuz."

"Her viziteye ne kadar ödeyeceğim?"

"Her vizite 200 TL, hesaplarsak sizin 6 ayda toplam 9.600 TL ödeme yapmanız gerekiyor."

Adamda gidiş o gidiş...

Psikolog birkaç ay sonra sokakta adama rastlamış;

"Ne oldu hastalığınız?" diye sormuş.

"20 TL'ye hallettim.."

Psikolog merakla nasıl olduğunu sormuş.

"Sizden çıktıktan sonra ilerdeki bara gittim. Biramı içerken barmene derdimi anlattım.

'Karyolanın bacaklarını kes' dedi.

Kestim mesele halloldu!"

(Anonim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder