27 Şubat 2017 Pazartesi

PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN: ÜTOPİZMİNE RAĞMEN YURTSEVER...

Cahit UYANIK

Genç bir dergi muhabiriydim...

Refah Partisi 1991'de; MÇP (MHP) ve IDP ile seçim ittifakı yapıp (Kutsal İttifak diyorduk biz...) seçim barajını yıkıp geçmişti...

Telefon açıp (kadın sesli demeyeyim) ince sesli erkek sekreterine "Partisinin ekonomi ile ilgili görüşleri konusunda" kendisiyle röportaj yapmak istediğimi söyledim.




Beni hiç tanımazdı ama... 

Hemen randevu verdi.

Balgat'ta -o zaman- kuş uçmaz kervan geçmez yerdeki parti merkezine gittim. 

Uzun süren bir toplantıdan çıkıp, uzun sürecek bir toplantıya gireceği yaklaşık yarım saatlik arada ekonomiyle ilgili görüşlerini anlattı.
Ben de iki sayfa röportajını yayınladım.
O isim rahmetli Prof. Dr. Necmettin Erbakan'dı...
Belki o röportajı bulabilirsem... Onu da paylaşacağım sizlerle...
Şimdilerde anlıyoruz...
Tüm ütopik görüşlerine rağmen, çok yurtsever bir insanmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder