18 Şubat 2022 Cuma

NEBATİ'NİN LONDRA'YA SELAMI BELLİ OLDU

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati geçen hafta cuma günü Habertürk'e çıktı, soruları cevapladı.

Sözlerinin bir yerinde "Londra'ya bir selamımız olacak" dedi. Garip geldi bana doğrusu...

Ertesi gün basın açıklaması yaptı; yastık altı altınları ekonomiye kazandırma planını açıkladı.

Çok dikkatli izledim ama Londra'ya selam göremedim ben...

Bu selam ne ola ki? diye düşünüp dururken...

Türkiye'de Hazine, finans piyasaları ve Londra'yla ilişkileri en iyi bilen isimlerden Faik Öztrak (Partili kimliği bu konuda çok önemli değil benim için; uzmanlığı önemli) Nebati'nin bahsettiği selamı çok güzel yakalamış:

"Hazine dolarla kira sertifikası ihalesi yaptı.

Uluslararası piyasalarda bu tür borçlanmalarda çeyrek asırdır görülen en yüksek faizi ödedik. (Pakistan, Endonezya ve Maldivler’le beraber)

Nebati Bakanın “Londra’ya selam” sözü boşa değilmiş. 

Londra'ya selam tefeci faizine devam!"

(Bu yazı 18 Mart 2022 tarihinde Facebook sayfamda yayınlanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder